עורכי דין ומתמחים
קודקס אנשי השיווק
תתעדכן, ככה השוק עובד היום!

מאת: אבי זיתן


מנהל מותג

תחומי האחריות והכישורים הדרושים למנהל מותג מצליח

הדרישות ממנהל מותג - כושר ניתוח, תפעול ויצירתיות

תפקיד מנהל המותג, הינו אחד התפקידים המרכזיים והרווחים בעולם השיווק, במגוון החברות. התפקיד חשוב במיוחד, עבור חברות המבקשות להציב תחרות בעלת משקל וערך בענף ובקטגוריה בה הן פועלות.

מנהל המותג, חולש על כל עולם התוכן והנראות של המותג שנמצא תחת אחריותו, ונושא באחריות ישירה להצלחותיו וכישלונותיו. מנהל המותג אחראי על כל היבטי הפעילות של המותג, לרבות מכירות, רווח, פיתוח עסקי ותדמית.
הכישורים הנדרשים ממנהל המותג, מהווים תמהיל ייחודי ומשלבים - כושר ניתוח אנליטי של נתונים ברמה גבוהה, לצד יכולת ניהול ותפעול מגוון רחב של ממשקים ומשימות במקביל, עם קריאטיביות מחשבתית.

תפקיד מנהל מותג - מגוון ומשתנה

הפוזיציה של מנהל מותג משתנה בין החברות, כנגזרת מגודלן ומתקציביהן. גם תמהיל הפעילות משתנה בהתאם. בין תחומי העיסוק המקובלים עבור התפקיד נמצא - תכנון אסטרטגי ובניית תוכניות עבודה שנתיות, ביצוע וניתוח מחקרי שוק, ניהול וביסוס תדמית המותג, אחריות להיבטי המחיר והנראות, ייזום קמפיינים, השקות ומבצעים, ניהול היבטי התקשורת השיווקית והמסרים ועוד.

במסגרת עבודתו של מנהל מותג, הוא נדרש על פי רוב לעבוד עם מגוון ספקים חיצוניים ולהוציא חלק מהשירותים עבור המותג לאאוטסורסינג. בין היתר, עובד מנהל מותג עם משרדי פרסום, חברות קידום מכירות, מנהלי יחסי ציבור, עיתונות, מפיקי אירועים, יוצרי תוכן, ספקי מרצ'נדייז ועוד.

חיפוש משרת מנהל מותג - בקודקס שיווק

למגוון לקוחותינו דרוש מנהל מותג - מצא עכשיו את המשרה הבאה שלך!