עורכי דין ומתמחים
מאמרים מקצועיים
    כותרות ראשיות  
   
 
  סיכום שנת 2012 בשיווק

שנת 2013 בענף השיווק נפתחה באופטימיות זהירה, עם מגמת עלייה בביקושים לאנשי שיווק, בהמשך למגמת הרבעון האחרון של 2012. אחרי שנה מורכבת ולא פשוטה, שהתאפיינה בחוסר ודאות כלכלית, במגמת פיטורים וצמצומים ובהתערערות תחומים המשיקים לעולם השיווק - דומה כי הענף מגלה סימני התאוששות ראשונים מהמשבר.

 

   
 
  הדרישה לעובד מושלם מחמיצה את האחד שמתאים

דווקא העובד שאינו מושלם אך מתאים לאופי הארגון וצרכיו ירגיש חובה מיוחדת לחברה שמעסיקה אותו". מנכ"לית קודקס מאתגרת את המעסיקים ומסבירה מדוע מומלץ לארגון לגייס דווקא העובד הלא מושלם.

 

   
 
  גיוס איכותי מתחיל באפיון, מיון וסינון מדויקים

ברגע שמתקבלת החלטה על גיוס עובד חדש למחלקת השיווק, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בשלב קריטי זה ולבצע אפיון נכון ומדויק של המשרה, לצד זיהוי צרכי הארגון. גם אם גייסתם עובד שהוא עילוי בתחומו, אפיון שגוי של התפקיד ואי הבנה של צרכי החברה, עלולים לפגום ביכולתו לענות על ציפיותיכם ולעמוד ביעדי המחלקה.

 

   
 
 

איך לבקש העלאה מהבוס ולצאת עם פלוס בתלוש

רגע לפני סוף השנה, מתכנסים מרבית הארגונים והעובדים לעריכת סיכומים. זה הזמן לעבור על התוכניות השנתיות, אל מול הביצועים, לבחון מדדים ותפוקות, להנפיק דו"חות ולבחון אספקטים מרכזיים בתרבות הארגונית...

 

   
 
 

10 עצות לאנשי שיווק לשנה החדשה

כמו האימרה "היום הוא היום האחרון של שארית חייך", תמיד כדאי להניע את הקריירה שלך לכיוונים טובים יותר, הנה 10 עצות לשנה החדשה.

 



המייל האדום
אל תשמרו את זה בבטן!
דווחו לקודקס על כל שינוי בסביבת העבודה שלכם!